REZERVARI BULGARIA: 0241-540614, 0341-174820, 0722-553151, 0744-543949, 0766-374787, bulgaria@estival.ro
LITORAL ROMANIA :0241-540614, 0241-547837, 0341-174820, 0766-374787 litoral@estival.ro
SUPORT ONLINE: BULGARIA:
, CROATIA/GRECIA/TURCIA:
AGENTIE BUCURESTI :021-4110604, 021-3105215, 0764-403306, 0764-403307
Conditii generale
Conditii generale de participare si inscriere la excursiile organizate prin agentia GAMMA TOURISTIC
Raporturi contractuale 1. Prezentele conditii generale de participare si inscriere la excursiile organizate prin agentia Gamma Touristic, precum si cataloagele, ofertele speciale, site-ul si materialele publicitare fac parte integranta din contractul turistic. 2. Conditiile GammaTouristic devin valabile odata cu semnarea contractului turistic de catre solicitant/ cumparator.si se considera conform normelor legale in vigoare.ca toate materiale promotionale,cataloagele,conditiile de comercializare a exursiilor,si altele pot fi prezentate in agentie si semnarea pe factura a declaratiei ca s-au luat la cunostiinta de conditiile generale de participare ,rezulta,ca turistul-a fost informat si si a asumat aceste conditii de participare si inscriere la excursiile organizate prin agentia Gamma Touristic,si ceilalati organizatorii. 3. Incheierea contractului dintre GammaTouristic si client se realizeaza prin semnarea contractului turistic si/sau prin preluarea comenzii de la agentia revanzatoare, in care se specifica serviciile solicitate de turist. Raporturile contractuale dintre Agentie si Turist se stabilesc conform prevederilor contractului cadru, a cataloagelor, ofertelor speciale, site si a materialelor publicitare, precum si a prezentelor conditii generale. In cazul in care la intocmirea contractului, turistul ofera informatii incorecte sau incomplete, sau daca acestea sunt in dezacord cu prezentele conditii generale, agentia isi rezerva dreptul de a oferi locul urmatoarei persoane solicitante. Drepturile si obligatiile turistului 1. Fiecare turist este raspunzator personal pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare, etc., ale tarii in care calatoreste. Cetatenii straini trebuie sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care vor sa calatoreasca. 2. Turistul se obliga sa respecte prevederile legale cu privire la regimul pasapoartelor, al vizelor si de vama. La iesirea din tara, cetatenii romani sunt obligati sa prezinte pasaportul valabil minim 6 luni. Eventualele vize turistice se pot obtine individual. In cazul în care turistul este intors din vama, din motivul neindeplinirii conditiilor legale de mai sus, agentia noastra nu isi asuma responsabilitatea. Nu se returneaza suma achitata pentru pachetul turistic si turistul isi asigura transportul pentru intoarcere in tara. 3. Turistii sunt obligati sa verifice cu atentie toate actele eliberate; sa achite contravaloarea excursiei conform preturilor practicate de GammaTouristic la momentul incheierii contractului si sa retina informatiile referitoare la plecare, precum si indicatiile verbale ale reprezentantului agentiei. 4. Voucherele, biletele de avion, impreuna cu toate documentele necesare, vor fi inmanate de catre agentia noastra (sau colaborator), la locul si ora de intalnire comunicate turistilor (de regula la aeroport, cu 2 (doua) ore înainte de plecare). Avem rugamintea sa pastrati cu atentie documentele de calatorie, deoarece in cazul pierderii sau deteriorarii acestora inlocuirea este greu de rezolvat si implica costuri extra. 5. Turistul este obligat sa sesizeze toate greselile si neconcordantele fata de serviciile comandate imediat dupa constatarea lor, pe loc, in scris, delegatului/reprezentantului GammaTouristic, si de asemenea trebuie sa i se confirme, in scris, preluarea reclamatiilor. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare. 6. Turistul este obligat sa respecte locul, data si ora plecarii, orele de intalnire cu ghizii locali, pe tot parcursul desfasurarii excursiei, locul, data si ora de intalnire pentru repatriere. In caz contrar, toate cheltuielile care decurg din nerespectarea celor de mai sus vor fi suportate exclusiv de catre turist. Daca in timpul calatoriei turistul nu mai doreste sa beneficieze de serviciile achitate sau renunta la unele dintre ele, nu mai poate cere despagubiri. Daca turistul nu va beneficia de serviciile comandate, nu din vina GammaTouristic ci din alte motive, nu va putea pretinde restituirea contravalorii lor. 7. Conditiile si interdictiile, ca si masurile de siguranta, eventualele modificari în orarul de zbor impuse unilateral de catre companiile aeriene, pot influenta programele si excursiile prezentate de noi. Acestea constituie cauze incontestabile, pentru care agentia Gamma Touristic nu este responsabila. 8. Companiile aeriene isi rezerva dreptul de a modifica orarul de zbor, caz in care agentia noastra nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele intarzieri, care presupun costuri suplimentare. In situatia in care apar anumite modificari in derularea programului turistic, turistii vor fi anuntati de îndata incercand sa venim in ajutorul turistilor nostri, prin organizarea flexibila a programelor. Contam si pe intelegerea maxima primita din partea Dumneavoastra. 9. Turistul trebuie ca, in cazul planificarii legaturilor, a concediilor, a intalnirilor de afaceri, etc., sa ia in considerare posibilitatea unei intarzieri considerabile. Modificarea orarului de zbor nu poate reprezenta motiv de anulare a contractului din partea turistului. 10. Pretul excursiilor oferite de Gamma Touristic nu contine asigurarea medicala, asigurarea storno, taxele de aeroport, precum si alte taxe, in functie de specificul fiecarei destinatii turistice in parte. 11. Contractul de asigurare apare exclusiv intre calator si agentia de asigurari. Turistul isi poate contracta asigurarea in cadrul agentiei in care si-a cumparat excursia. La pretul excursiei se poate adauga asigurarea storno, care devine valabila odata cu inscrierea si achitarea contravalorii acelei polite la oricare dintre agentiile revanzatoare. Despagubirile in baza politei storno vor fi achitate de catre agentia de asigurari, in conditiile stipulate in polita de asigurare. 12. Taxa de aeroport, suplimentul de kerosen se achita separat, pe langa tariful de baza. Taxele se pot modifica in functie de cursul valutar sau modificari impuse de autoritati. 13. In conformitate cu prevederile in vigoare, turistul este asigurat pentru riscul de insolvabilitate si/sau faliment al agentiei de la care achizitioneaza programul turistic. 14. In cazul in care turistul nu poate participa la excursie, poate transfera contractul unei persoane care satisface conditiile aplicabile excursiei in cauza. Transferul poate fi facut numai cu anuntarea agentiei in timp util (minim 15 zile inaintea plecarii). 15. Turistul care transfera contractul, precum si cesionarul sunt responsabili in mod solitar de plata excursiei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestor modificari. Drepturile si obligatiile agentiei 1. Agentia Gamma Touristic isi rezerva dreptul de a modifica sau anula programul turistic in imprejurari datorate cazurilor de forta majora: calamitati naturale, greve, razboaie, schimbari politice, intarzieri in traficul aerian sau anulari ale anumitori curse aeriene, inchiderea temporara a traficului rutier, feroviar sau aerian. Schimbarile si modificarile anumitor servicii fata de continutul contractului convenit sunt admisibile in anumite conditii speciale : este vorba, in special, de schimbarile intervenite in transportul aerian referitoare la compania aeriana, tipul de avion, orarul de zbor sau ruta aeriana. 2. Agentia Gamma Touristic nu raspunde de anumite intarzieri si atentioneaza ca aparitia lor este posibila din motive tehnice, din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, sau asupra incarcarii coridoarelor de zbor aeriene. 3. Agentia GammaTouristic nu raspunde pentru eventualele daune aparute ca urmare a intarzierilor. In cazul in care este nevoie ca, datorita supra-aglomerarii hotelului, turistul sa fie cazat in alt hotel, acest hotel trebuie sa fie de aceasi categorie sau superioara cu cel solicitat prin contract. Alte pretentii fata de Gamma Touristic se exclud. 4. Agentia GammaTouristic trebuie sa anunte turistul asupra oricaror modificari survenite in programul comandat initial (modificarea datelor referioare la zbor sau la cazare) in termen de 24 h de la luarea la cunostinta a acestora. De asemenea, in cazul anularii partiale sau totale a serviciilor initiale, agentia va va propune alternative, urmand ca turistul sa decida daca agreaza vreuna dintre alternativele propuse, sau solicita restituirea sumei avansate. 5. Agentia Gamma Touristic nu poate fi facuta raspunzatoare pentru situatiile expuse mai sus ,si nu in ultima instanta datorita intrarii in insolventa a agentiei partenere care se ocupa de organizarea excursiiei si in consecinta nu i se pot pretinde daune sau penalizari, precum nici rambursarea pretului excursiei in cazul în care aceasta a avut sau nu a avut loc. 6. Agentia Gamma Touristic este raspunzatoare in fata clientului si turistul poate pretinde despagubiri din partea agentiei Gamma Touristic cu care a incheiat un anume contract de comercializare a unor excursii,doar in situatia in care agentia Gamma Touristic ,nu a achitat contravaloarea excursiei rezervate la agentia partenera touroperatoare,dar in situatia in care agentia Gamma Touristic de buna credinta,a executat ordinele si cererea expresa a clientului ,de a face o rezervare in speranta de a prinde o oferta ,si a achita acea cit mai repede posibil acea rezervare,atunci agentia Gamma Touristic,nu poate fi considerata debitoare in fata clientului. 7. Agentia Gamma Touristic,poate retine (de la caz la caz) in situatia anularii unei rezervari a uneui pachet de servicii turistice,sau si a unui bilet de avion la cererea clientului si /sau datorita anularii partiale,sau integrale a excursiiei,ca urmare a unor evenimente neprevazute(catastrofe naturale insolventa turoperatorului/organizatorului-sau companiei aviatice ),a modificarii si propunerilor de date neacceptate de catre client),un comision de rezervare-de maxim 75 Eur/pers/rezervare ,comision necesar agentiei de turism pentru acoperiri cheltuielilor generate in agentia de turism(cheltuieli cu personalul,cheltuieli legate de, chirii,telefoane energie,impozitele datorate,samd).Daca penalizarea organizatorului pentru anularea voluntara a clientului este maxima de 100%-la momentul rezervarii,sau in functiile de conditiile de anulare impuse de catre partenerul organizator din tara sau din strainatate,atunci turistul va fi penalizat cu valoarea integrala a rezervarii,in cazul anularii voluntare a rezervarii. 8. In situatia in care intervin modificarii fara costuri suplimentare din partea partenerului agentiei turoperatoare/organizatoarei,turistul trebuie sa anunte agentia in termen de 2 zile lucratoare daca nu agreaza eventualele modificari asupra programului initial, aduse la cunostinta. In acest caz, in situatia modificarilor datorate agentiei turoperatoare se va proceda la restituirea partiala a sumei avansate,si primite de la agentia touroperatoare.si se va retine comisionului de administrare,de maximum 75 Eur/pers/rezervare .Restituirea partiala a sumei platite de catre client nu este valabila,atunci cind agentia partenera,turoperatoare,nu transfera plata efectuata de catre agentie la cererea expresa a turistului ca urmare a incapacitatii de plata,a starii de insolventa,declarate. De asemenea,restituirea nu este valabila,in situatia in care datorita fortei majore(catastrofe naturale,cataclisme,razboaie, revolutii,epidemii pandemii)—agentiile partenere,si/sau companiile aviatice,propun,-fara costuri suplimentare modificarii de date,in anumite perioade ale sezonului sau emiterea unor vouchere valorice. 9. Categoriile hotelurilor de cazare sunt cele oficiale locale, care pot diferi de standardele europene. Repartizarea camerelor se realizeaza la fata locului la destinatie, de catre hotel. Solicitarile speciale (spre exemplu : pat matrimonial, camera cu vedere la mare, camera la un anumit etaj etc.)se vor adresa agentiei in momentul inscrierii, cereri pe care le putem transmite, dar nu ne putem asuma responsabilitatea pentru indeplinirea acestora. Cu titlu de exceptie, in urma consultarii cu partenerii contractuali, in situatii in care este posibil turistul va putea beneficia inca din tara de aceste solicitari speciale urmand a achita contravaloarea acestora la sediul Agentiei odata cu serviciile turistice solicitate, conform tarifelor in vigoare in acel moment. In general mini-barul din camera este contra cost si se reumple la cerere. 10. In conformitate cu regulile internationale, camerele se ocupa dupa ora 14 si se elibereaza pâna la ora 12. In cazul in care este necesar, hotelurile asigura camere pentru bagaje, posibilitatea de schimbare a imbracamintii sau pentru igiena. 11. Ne rezervam dreptul de a schimba hotelul cu altul de aceasi categorie in cazul supra-rezervarilor sau problemelor tehnice. 12. Pozele/ilustratiile prezentate in catalog incearca sa prezinte stilul hotelului, caracteristicile generale ale camerelor, imaginile fiind orientative. Camera primita de turisti nu corespunde în toate cazurile cu poza prezentata în catalog. Camerele familiare pentru cazarea a 2 adulþi si 2 copii, în general sunt camere mai mari, de regula cu doua paturi normale si 2 paturi suplimentare. Tariful pentru pat suplimentar se plateste pentru adult sau copil, cazat in camera cu 2 adulti (care platesc tarif intreg). Paturile suplimentare nu asigura confortul paturilor obisnuite – in general sunt mai mici sau chiar paturi pliante. Conditii de plata 1. Pretul excursiilor organizate de GammaTouristic sunt contractuale. In momentul semnarii contractului, turistul plateste un avans de 50% din pretul excursiei. Restul sumei trebuie achitat pana cel tarziu cu 21 de zile inainte de inceperea excursiei. 2. Plata pretului se poate efectua in Euro la pretul contractat sau in Ron la cursul de schimb al BNR din ziua emiterii facturii + 2% diferenta de risc valutar. Turistul ia cunostiinta de faptul ca nerespectarea termenelor si conditiilor de plata determina aplicarea penalizarilor aferente astfel cum sunt prevazute la punctul V. din Contractul cadru, precum si din prezentele conditii generale. Daca intre timp se ajunge la schimbarea tarifelor stabilite si aprobate, Gamma Touristic este obligata sa corecteze preturile. 3. Dacã majorarea tarifului depãseste 10% si turistul îsi exprimã dorinta de retragere în termen de 3 zile de la data înstiintãrii, acestuia i se va restitui integral suma plãtitã. Restituirile se fac pe baza unei programãri,dar nu mai târziu de 5 (cinci) zile calendaristice, ce va fi adusã la cunostintã turistului în momentul depunerii cererii de retragere. În cazul schimbãrii cursurilor valutare ne rezervãm dreptul de a modifica tarifele cu respectarea contractului de cãlãtorie. În ceea ce priveste sumele de bani cu care turistul va pleca în excursie, recomandãm din motive practice cumpãrarea USD sau EUR. Cãrtile de credit si cecurile de cãlãtorie pot fi introduse si scoase din tarã. Scoaterea monedei nationale în oricare dintre cazuri este limitatã. Agentiile si institutiile financiare abilitate elibereazã si autorizatii speciale. În astfel de cazuri aceastã restrictie nu este valabilã. Nu vã recomandãm scoaterea monedei nationale RON din tarã deoarece leul nu se poate schimba la casele de schimb sau bãnci la destinatie. Modificãri aduse contractului, renuntãri, penalizãri Pentru modificarea numelui turistului, a datei de întoarcere, hotelului sau localitãtii, precum si a serviciilor comandate initial, dupã ce acestea sau confirmat, Gamma Touristic percepe o penalizare de : 1. 20 euro în termen de pânã la 30 zile înaintea plecãrii, 2. 30 euro între 29 – 1 zile înaintea plecãrii. Penalizarea pentru modificarea numelui se referã întotdeauna la persoanã, penalizarea pentru celelate modificãri se referã la contract. Modificarea datei de plecare se înscrie în penalitãtile prezentate, în conditiile de retragere. În cazul în care turistul renuntã din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract sau solicitã modificarea rezervãrii confirmate, ce presupune anularea contractului, el datoreazã agentiei penalizãri dupã cum urmeazã: - 20% - mai mult de 30 zile înainte de plecare; - 50% - între 16-30 zile înainte de plecare; - 100% - mai putin de 16 zile înainte de plecare, sau în unul dintre urmãtoarele cazuri: a) turistul renunta la excursie in ziua plecarii, nu apare la plecare sau întârzie; b) turistul nu este lãsat sã treacã una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate agenþiei; c) turistul nu respecta condiþiile generale de vânzare ale agenþiei, prezintã acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achitã integral excursia în termenele stipulate. Transportul aerian 1. Pe baza prescriptiilor si a conventiilor curente în transportul aerian international, GammaTouristic îsi rezervã dreptul de a modifica locul plecãrii avionului, traseul de zbor, posibilitãtile de transbordare, compania aerianã, tipul de avion si orarul de zbor. Orele de decolare si aterizare sunt trecute în documentele de cãlãtorie. 2. Prima si ultima zi a excursiilor Gamma Touristic sunt stabilite de regulã pentru transport, nu pentru concediul propriu – zis. De asemenea, nu se poate conta pe faptul cã la plecare zborul va fi înainte de masã, iar la întoarcere, seara. Schimbãrile orelor de zbor pot avea loc uneori doar cu câteva ore înainte de decolarea planificatã. 3. Gama Touristic nu poate fi facutã rãspunzãtoare pentru modificarea, reprogramarea sau anularea unui zbor datorat actiunilor sau inactiunilor autoritãtilor publice locale sau a reprezentantilor/angajatilor din aeroporturile de plecare sau de sosire. 4. Compania aerianã rãspunde de bagajele turistilor pe toatã durata zborului si a eventualelor escale. Distrugerea sau pierderea bagajelor în timpul transportului aerian, trebuie anuntatã imediat dupã sosire si dupã constatare pe aeroport la reprezentanta companiei aeriene sau la departamentul bagaje pierdute. Trebuie încheiat în acest sens un proces – verbal de constatare, necesar pentru tratativele ulterioare cu compania aerianã. Costurile ce decurg din depunerea reclamatiei sunt suportate de turist pânã la rezolvarea acesteia. 5. Gamma Touristic nu rãspunde pentru bagajele distruse sau pierdute si recomandã în acest sens încheierea politei de asigurare pentru pierderea sau ditrugerea bagajelor. Reclamatii. Despãgubiri 1. Întrucât excursiile organizate de Gamma Touristic sunt individuale si nu existã un însotitor de grup care sã aibã contact cu turistii tot timpul, se impune un mod diferit de tratare a reclamatiilor. 2. Astfel, în cazul în care turistul nu este mulþumit de calitatea serviciilor achitate si prezintã reclamatia sa în scris reprezentantului agentiei (ghid local, director hotel sau restaurant, receptioner), iar acesta va constata veridicitatea celor sustinute si va semna un proces – verbal la fata locului, turistul va primi eventualele despãgubiri în termen de 30 zile de la depunerea reclamatiei, turistul fiind obligat sã prezinte documente justificative în acest sens. 3. Pentru a fi luatã în considerare, reclamaþia trebuie sã aibã la bazã declaraþia/semnãtura de luare la cunostiintã a reprezentantului local si sã fie depusã la agentie în original, în termen de 5 zile calendaristice de la revenirea din excursie. Notã : Toate datele si indicatiile continute în catalog referitoare la facilitãti, servicii, preturi si conditii de cãlãtorie, corespund informatiilor detinute la momentul tipãririi lui. Gamma Touristic vã doreste concediu plãcut !
|
OFERTE CURENTE
Informatii utile
- Protectia Consumatorului - ANPC
- Contractul cu Turistul
- Conditii rezervare bilete
- Conditii generale
- Contract colaborare
- Anexa Early Booking
- CONDITII ASIG. SKY SNOWB SANIE
- CONDITII ASIGURARE BAGAJE
- CONDITII ASIGURARE MEDICALA
- CONDITII ASIGURARE SKI
- CONDITII ASIGURARE SNOWBOARD
- CONDITII ASIGURARE STORNO
- PUNCTE FRONTIERA ROMANIA TELEFOANE UTILE