REZERVARI BULGARIA: 0241-540614, 0341-174820, 0722-553151, 0744-543949, 0766-374787, bulgaria@estival.ro
LITORAL ROMANIA :0241-540614, 0241-547837, 0341-174820, 0766-374787 litoral@estival.ro
SUPORT ONLINE: BULGARIA:
, CROATIA/GRECIA/TURCIA:
AGENTIE BUCURESTI :021-4110604, 021-3105215, 0764-403306, 0764-403307
Contract colaborare
CONTRACT DE COLABORARE
NR……………../……………..
I. PARTILE CONTRACTATE:
S.C GAMMA TOURISTIC & TRADE SRL., agentie de turism
Tour Operatorare, cu licentiata sub nr 2119/2011,
cu sediul în România, Constanta,Str. Unirii nr.80,
TEL/FAX
0241-540604 / 547837, înregistratã la Registrul Comertului CONSTANTA cu nr. J13/1923/1996,Cod fiscal
nr.R8647313, cont RO61RZBR0000060001367868 in lei si RO54RZBR0000060001595459
in euro deschise la RAIFFEISEN BANK
SUC.1 CONSTANTA reprezentata prin Dl. Director Victor Serban, in calitate de director agentie,
denumita in contiuare Turoperator,
si
SC……………………………………………………..cu
sediul in…………………………………………………………..
Str……………………………………………..Nr…………,Tel…………………………Mobil..................................………Fax…………………………………,
e-mail:…………………………………….., inregistrata la
Registrul Comertului cu nr……………………………..., C.U.I…………………………..., Licenta
nr…………………………, cont IBAN nr…………………………………………………………………,deschis…………………………………...,
reprezentata prin………………………………………, in calitate de ……………………………………, denumita in
continuare agentie revanzatoare.
II. OBIECTUL
CONTRACTULUI
- Obiectul contractului il constituie promovarea
si comercializarea programelor
turistice in tara (litoral romanesc) si in strainatate (rezervari la hotel
in strainatate individual si grupuri, pachete turistice pe destinatii
externe) , lansate de S.C GAMMA TOURISTIC & TRADE SRL., in cursul
perioadei de valabilitate al contractului.
- Partile contractate convin ca modifcarile care
intervin in derularea programelor turistice sa fie comunicate de Agentia
Turoperatoare, Agentiei
revanzatoare, prin fax sau e-mail, mesajele astfel transmise modificand in
mod corespunzator prevederile prezentului contract si ale anexelor la
contract.
- Touroperatorul raspunde fata de agentia revinzatoare cu
privire la buna executare a pachetului de servicii turistice Agenţia de turism
revânzătoare are dreptul să cheme în garanţie, agenţia
de turism organizatoare a pachetului de servicii turistice (S.C GAMMA TOURISTIC & TRADE
SRL.) pentru plata despăgubirilor
solicitate de turist ca urmare a neexecutării obligaţiilor contractuale
din vina organizatorului.
III. OBLIGATIA
PARTILOR
3.1 OBLIGATIILE TOUR OPERATORULUI :
3.1.1
Sa puna la dispozitie AGENTIEI
REVANZATOARE toate informatiile si documentele necesare comercializarii
programelor turistice ce fac obiectul prezentului contract.
3.1.2
Sa informeze in timp util AGENTIA REVANZATOARE
cu privirea la toate modificarile ce intervin in programele oferite spre
comercializare.
3.1.3
Sa asigure, la cererea AGENTIEI
REVANZATOARE, in baza cererii de rezervara (Bon de comanda) si in limita
posibilitatilor, servicii suplimentare, sau pachete cu servicii suplimentare,
altele decat cele specificate in oferta turoperatorului.
3.1.4
Sa comunice AGENTIEI REVANZATOARE
comisionul care se va ceda pentru fiecare program turistic oferit spre vanzare.
3.1.5
Sa confirme inscrierea turistilor
conform cererii de rezervare (bon de comanda), in cazul disponibilitatilor in
maxim 48 ore de la primirea cererii de rezervare.
3.1.6
Tour-operatorul are dreptul sa
rezilieze unilateral prezentul contract daca revanzatorul nu-si indeplineste,
sau isi indeplineste defectuos, una sau mai multe din obligatiile contractuale
asumate.
3.1.7
Tour
operatorul-ul are obligativitatea de a soluţiona
în termen de 30 ( treizeci ) zile reclamaţiile depuse de către Agentia Revanzatoare în urma sesizării
clienţilor acestuia – pe baza unor reclamaţii scrise şi
transmise în termen de maximum 2 ( doua) zile de la consumarea serviciilor
contractate, reclamaţii ce trebuiesc consemnate atât în locaţia
respectivă, cât şi în momentul constatării deficienţelor -
în conformitate cu Contractul-Cadru de comercializare al pachetelor de servicii
turistice Anexa 1 a Ordinului Nr. 516 din 12 Aprilie 2005 emis de catre
M.T.T.C.
3.1.8
Documentele pe baza carora
prestatorul asigura turistilor-clienti serviciile solicitate sunt voucher-ele
emise de beneficiar in care vor fi înscrise toate datele de identificare
necesare si vor fi semnate si stampilate de beneficiar. Tour
operatorul asigură sumele programelor turistice pentru riscul de
insolvabilitate şi / sau faliment în conformitate cu legile în vigoare.
3.2
OBLIGATIILE
REVANZATORULUI:
3.2.1
Agentia Revanzatoare se angajeazã sã
promoveze si sã vândã în cursul anului 2013-2014 programe turistice, pe
baza de cerere cu confirmare in limita locurilor disponibile. Tarifele vor fi
stabili ulterior de catre parti.
3.2.2
Agentia Revanzatoare se obliga sa ofere
turistilor informatii corecte privind serviciile acordate la destinatie.
3.2.3
Sa solicite Tour Operatorului
rezervarea serviciilor turistice, in scris (fax, e-mail), facand comanda ferma,
care trebuie sa cuprinda: perioada exacta a calatoriei, numele complete ale
tuturor turistilor care calatoresc serviciile solicitate de acestia.
3.2.4
Modificãrile sau anulãrile comenzilor
vor fi anuntate prestatorului cu minim 30 zile înaintea datei de sosire a
turistilor în hotel.
3.2.5
Agentia Revanzatoare are
obligaţia de a informa prompt clienţii în legătură cu
eventualele modificări ale programului turistic, modificări comunicate
de către Tour operator în
timp util
3.2.6
Agentia Revanzatoare
trebuie sa incheie “Contractul de
comercializare a pachetelor si serviciilor turistice” cu turistii inscrisi
pentru efectuarea excursiei.
3.2.7
Sa nu intreprinda actiuni
sau reclame care ar fi defavorabile bunului renume sau reputatiei agentiei Tour
Operatoare.
3.2.8
Agentia Revanzatoare are obligaţia de a informa în detaliu clienţii
despre procedura obligatorie de reclamare a serviciilor turistice deficitare,
în conformitate cu următoarea cronologie:
-direct la structura turistica prestatoare a serviciului deficitar, în
momentul constatării-si de
asemenea
si Tour Operatorului-ului, în
cel mai scurt timp posibil pentru a putea constata si
remedia deficienta constatata.Telefoanele
pentru urgente sunt 004-072255315/004-0766374787
Netransmiterea prin telefon-email sau
fax a informatiilor referitoare la
calitatea sau lipsa unor
servicii touroperatorului sau transmiterea
inexacta a acestora in momentul constatarii lor de
a lungul derularii programului , lipsa
unei confirmarii scrise asupra serviciilor turistice care nu au fost primite din
partea prestatorului va determina neluarea in consideratie a oricarei reclamaţii
scrisă în
termen de max.5(cinci) zile de la consumare serviciilor turistice reclamate
Toate etapele
de la punctul 3.2.8 sunt obligatorii si in Contractul cu Clientul,pe care il
incheie agentia revinzatoare trebuie mentionat expres aceste paragrafe .Reclamatiile
care nu respecta etapele si conditiile
de mai sus nu vor fii luate in consideratie si touroperatorul nu poate fi
invinovatit si nu poate fi chemat in garantie de catre agentia
revinzatoarepentru plata despagubirilor solicitate de catre turist.
IV. MIJLOACE SI MODALITATI DE PLATA:
4.1 Plata
serviciilor comandate se va face in termenul inscris pe factura emisa de Tour
Operator, dar nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea programului
turistic. Dovada platii contravalorii serviciilor comandate se va transmite pe
fax prestatorului.În cazul in care beneficiarul nu-si îndeplineste la termenele
stabilite obligatiile de plata turistii-clientii nu vor beneficia de serviciile
comandate.
4.2
Plata se va face in numerar sau transfer bancar in LEI sau EURO.In cazul
efectuarii platii in LEI, serviciile turistice se vor achita la cursul BNR +2%
risc conversie valutara.
4.2 Plata serviciilor se va face pe baza de factura emisa de prestator,in
conturile RO61RZBR00000 60001367868-Ron RO54RZBR0000060001595459-Euro ,deschis la Raiffeisenbank Suc.Delfinariu
in termenul inscris pe factura.Orice
intirziere va fi penalizata cu 0,25% pe zi din valoarea neachitata.
V. PENALITATI, ANULARI, RETRAGERI:
. 4.1 Decomandarea
serviciilor turistice se va face astfel:
4.1.1 In conditiile in care in oferta se
precizeaza termenele speciale de decomandare / anulare atunci acele termene
sunt cele care se vor aplica
4.1.2 Daca in oferta transmisa
ca anexa la acest contract nu se precizeaza termen distincte atunci se vor aplica urmatoarele clauze de
decomandare si anulare :
-cu mai mult de 31 de zile
inaintea inceperii programului turistic nu se percep penalizari daca in oferta
transmisa nu se precizeaza altceva.(pentru destinatii externe 25%-din momentul
rezervarii-pina in cea de 31 zi de dinantea inceperii sejurului.)
-daca anularea
are loc in intervalul 31-16 zile penalizarea este de 50 % din pretul pachetului
turistic
- cu mai putin de 15 zile
inaintea inceperii programului turistic sau in caz de no show -penalizare 100 %.
In functie de Partener-si de
Hotelul solicitat-pot aparea modificarii ale acestor penalizarii care vor fi
mentionate in anexe separate
VI . FORTA MAJORA
1. Partile sunt exonerate de raspundere in caz de forta majora.
2. Prin forta majora partile inteleg un eveniment exterior,imprevizibil si
de neanlaturat ,de natura a conduce la imposibilitatea indeplinirii
obligatiilor asumate.
3. Forta majora se constata potrivit legii si se comunica celelilalte parti
in termen de 10 zile de la survenire sau
incetare,sub sanctiunea suportarii daunelor survenite ca urmare a
necomunicarii.
4. Cazurile de forta majora sunt cele din practica Curtii de Arbitraj International
de la Paris si cuprinse in Regulile si Uzantele Uniforme (RUU )ale acestei
curti.
VII. ALTE CLAUZE :
6.1Orice modificare a prezentului contract de colaborare se
va face în scris, cu acordul pãrtilor, cu minim 30 de
zile înainte de aplicarea modificãrilor.
6.2 Litigiile
de orice fel se vor soluţiona pe
cale amiabila.Daca o solutie amiabila nu este posibila litigiile se vor
solutiona de care instanta
judecatoreasca din orasul in care isi are resedinta prestatorul.
6.3 Prezentul contract de colaborare s-a semnat astãzi ................................., în
2 (douã) exemplare, egal valabile, câte un exemplar pentru fiecare parte.
BENEFICIAR
PRESTATOR
SC
GAMMA TOURISTIC AND TRADE SRL
EC .VICTOR SERBAN
DIRECTOR
DIRECTOR
OFERTE CURENTE
Informatii utile
- Protectia Consumatorului - ANPC
- Contractul cu Turistul
- Conditii rezervare bilete
- Conditii generale
- Contract colaborare
- Anexa Early Booking
- CONDITII ASIG. SKY SNOWB SANIE
- CONDITII ASIGURARE BAGAJE
- CONDITII ASIGURARE MEDICALA
- CONDITII ASIGURARE SKI
- CONDITII ASIGURARE SNOWBOARD
- CONDITII ASIGURARE STORNO
- PUNCTE FRONTIERA ROMANIA TELEFOANE UTILE